lördag 13 september 2008

Teras don't lie















Man ska väl ha en blogg för att uttrycka sina känslor. Idag är jag ledsen,kanske ännu mer idag än vad jag var igår. Igår var jag lite trött och arg bara. Mest irreterad. Hm,skönt att rensa tankarna idag och själv. Tobbe är i Västerås med sina kompisar och har grabbkväll. Livet är inte som pusselbitar ibland. Jag har gråtit tårar idag och de var tråkgit. Jag tycker inte om att vara ledsen.. Prata med mamma också.. De var skönt att få ut sig lite ord.. Hon förstod nog att de inte är lätt ibland.. Jag önskar någon kunde säga vad som var felet? Men jag hittar inget fel. De kanske inte finns något fel,bara saker som inte passar vid de tillfället?! Man måste få ta den tid man behöver tycker jag. Annars klarar man inte saker och då blir de bara fel endå. Oj,vilken dag igår jag hade.. Jobbade kväll och sen när ja kommer hem va ja helt slut.. Tobbe hämta mig i stan och de var snällt. Men jaja.. Orkar inte skriva så mycket om de sakerna.. Är mest trött på detta.. Så jag stänger dagboken för idag=) Kanske ja skriver lite senare.. Om jag är vaken. Jag och William ska sova ensamna ikväll fast Tobbes föräldrar har erbjutit sovplats hemma hos dom ikväll. Men jag ville vara ensam med Skrutten. Love jannice

Inga kommentarer: