söndag 26 oktober 2008

Jävla Gävle.. =)




... varför skulle jag bli kär i dig? å,sjukt fint där uppe. skulle kunna tänka mig bosätta mig där. fast jag tror inte jag skulle kunna bostätta mig fast i Gävle.. Bara bo i något år eller så.. Hihi.
hur fint som helst ullis och fredrik bodde. dom bodde på värsta slottet. hihi,så jäkla fint inomhus. dom hade nära till gym,affär,city osv. hur mysigt som helst där uppe.. klart en 4a av 5. riktigt fina hus,mysigt som helst. hehe,verkar inte vara så falrigt dyrt där uppe heller. helt ok. så jäkla fint alltså. var på hockeymatach brynäs och luleå. luleå vann med 4-3 tror jag de var. såg rolf lassgård på matchen också. haha,de var lite kul. vad mysko han såg ut utan smink. hehe. åkte lite i förväg så de inte skulle bli kaos på parkeringen. de gick finfint.
åkte hem till ullis och fredrik och käka tacos. usch,vad jag vart mätt. käkade chips,godis och drack lite läsk på de med. fy så magen stod rätt ut kan jag säga. haha. åkte hem runt 1. de är nu man ska ställa tillbaka klockan också en timme. hihi,fick sova lite längre. nice. kanske åker till syrran och stefan idag för att kolla på alexander. kan inte bärja mig ju.. hur kan jag stå ut så länge?? var ju mer än 1 vecka sen han föddes. love

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni verkade ha de kanon mysigt uppe hos ullis och freddan :)

Joo de stämmer han har lagt på sig en hel del (alexander) men det är ju bara bra det =)
=) Puss<3