lördag 25 oktober 2008

TRÖÖTT!

är trött.. ska sova egentligen. skulle nog ha gjort de om tobbe var hemma. han är och jobbar på hotellet. han kommer nog hem vid 3 tiden ungefär.. har varit och jobbat 14-20 pass.. gick bra.. men de var lite stressig på slutet.. någon chef ifrån tyskland skulle komma på måndag. kände att de inte var min dag idag heller med tanke på att jag är fruktansvärt trött.. är lite avis på tobbe när han hela tiden får sova.. men jag kanske är en larvpotta bara med tanke på att han jobbar så mkt.. men men..

wille spydde idag.. usch,han hade feber också. kände på kroppen att han var varm när jag kom hemifrån jobbet.. så han hade lite feber.. ska ta tempen imorrn bitti och se om han ev är sjuk.. vill inte att han ska vara sjuk nu.. speciellt inte nu när vi ska till gävle.. att de alltid ska krocka.. men vill ju vara där för honom och gosa,trösta och stötta honom.. hoppas han är piggare imorgon.. håller tummarna på de.. =)

imorrn (idag) ska vi åka upp till gävla och hälsa på ullis och fredrik. ska bli riktigt kul.. vi ska käka tacos och kolla på hockey.. fredrik köpte biljetter så vi ska kika på de där uppe.. brynäs spelar mot luleå.. usch,jag borde ligga i sängen för flera timmar sen eftersom jag är så trött.. hur ska de här gå?? lill skrutten är ju pigg klockan 9 imorrn ju.. ska sova nu.. love

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas lillskrutten piggar på sig och att ni får det trevligt i Gävle :) Skoj med hockey! Hälsa Tobbe
Kram