fredag 3 oktober 2008

Kryssningen

börja med en stressig morgon. sov i morgongåva. glömde bokningsnr hemma och min mobil är inte den bästa. men de gick,vi hann iaf i tid trots vi åkte sent. käka frulle,lunch osv på båten sen. börja dricka första ölen till frukost faktiskt. men sen tog vi och började på efm när vi hade varit i taxfreen. jag har gjort av mig ca 2000:- på hela resan. vart har alla pengar tagit vägen liksom? fattar nada. köpte sprit med hem,örhängen av märket snö i rosa,födelsedagspresent. sen var jag sjuk sugen på en parfym gucci till mig. gick på 500:- men jag köpte den aldrig. ska be syrran köpa den på hennes jobb på arlanda för billig slant. så dyrt att köpa i annan affär. tog inte så mycket kort heller,men ska fråga carro om jag kan få av henne sen.

william somnade för ca 5 min sen. han var en trött kille han. snart om två timmar slutat Tobbe och jobbar. blir lite tidigt. han jobbar på knattedisco. imorgon är jag sugen på göra något,typ kika på badrum i uppsala eller något. känns dags att börja ta tag i de nu. behöver kolla upp om körlektioner också. sen har jag fixat e-leg på internet idag. skit bra och snabbt,enkelt när man ska fixa med föräldrarpenningen och andra grejjer. slippa skicka in massor med papper. så skönt! jag sov typ 2-3 timmar av hela resan. sen sov jag kanske 1 eller 2 timmar när jag kom hem. sen var jag och myste med wille hela kvällen. saknar honom så. resan var bra. men de var en del insidenser som inte borde ha varit med tycker jag.. men sånt är livet. var en rolig resa. börja lungt, sluta tungt;) love jannice

Inga kommentarer: