onsdag 1 oktober 2008

Nästa: mot båten

imorgon bär de av mot sthlm tidigt som bara den. tror bussen gick ifrån uppsala runt 6 på morgonen, väl i sthlm mot åbo. hihi,ska bli kul med kryssningen med tjejerna. hihi, jag vet fortfarande inte vad jag ska packa med osv. men har tvättat som en tok och plocka i ordning saker som jag tror jag ska ha med. kameran är ett måste,fast min kamera är så klumpig ju. har en del ombyten som jag ska ha med också. smink och parfym osv. hm,vad ska man ta med? hihi,länge sen jag var med tjejerna och länge sen jag åkte båt. hihi. carro om du ser detta? kan jag kanske sova hos dig ikv om de inte löser sig på något annat sätt? :)

men då,jag hade tittat fel. anna skipper börjar ju imorgon kl 20.00 å då är inte jag hemma. hoppas de är repris då i helgen. älskar dessa program. man får tips osv. har spanat in en present åt jessicas och stefans bebis. hihi,jättesöt! hihi,igår sov herr william 3 timmar på dagen och jag tog en tupplur också. ska ju på kalas på fre kväll hos tobbes kusiners pappa men mamma och pappa skulle komma så vi får se hur de blir. tobbe ska vara pappaledig tors och fre nu. skönt för honom och vila lite med. hihi,älskade bebis. love jannice

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej.. du får de säkert roligt i morrn :)

de tror jag de..

puss

Anonym sa...

hoppas du får det riktigt skönt nu gumman :) <3