lördag 22 november 2008

Firma fest - Las vegas

Hej! Då har man vaknat upp för ca 1 timme sen. Vart lite sovmorgon eftersom jag var på firma fest igår kväll och kom inte hem förens imorse klockan 3 typ. så kan de gå. men de blev nyktert typ. jag drack 2 glas vin och en drink. kände inget av de. haha,dom kanske hade spädat ut allt. hehe,nejdå. jag tyckte om maten faktiskt, men de var nog många som inte gjorde de. jag älskar ju lax så de gick i. sen har jag nog aldrig ätit lam så himla mycket förr. men jag känner liksom ingen skilland på lam eller gris. kött som kött. lantis! =) men lite snålt med maten faktiskt. de var inte så man blev mätt direkt. dom kunde lagt upp lite mer. sen vart de dans och sång. Riktigt kul. Jag dansade nykter faktiskt. Hehe.

Å, jag har inte sett min lilla skrutt sen i onsdags kväll. Jag dör. Jag saknar honom otroligt mycket. Så svårt de har varit att vara borta från honom så här länge. Jag har typ legat och gråtit till söms. Haha,shiiit han kommer typ inte känna igen mig. Haha,nej då! Å,jag får träffa honom om några minuter. Saknar honom enormt.. Nej,ska klä på mig lite granna. Fryser som bara den här inne på övervåningen. Love

1 kommentar:

Anonym sa...

hej söt..
va kul att du hade de rolgt på firma festen.. hihi..

jag saknar wille med, han är ju för söt.. hihi..



puss