tisdag 25 november 2008

Min hjärna behöver semester!


Åh,jag är så sjuk trött på män. Jag vill hem till mamma och pappa just nu.... Dom får alltid att tänka på andra saker. Jag vet att han måste jobba så mycket. Men inte varje helg väl? De börjar bli jobbigt när människor frågar var mannen i huset är?! De är nästan jobbigt så man knappt vet vad man ska svara längre,fast jag vet att han bara är och jobbar och drar in pengar. Men när vi diskuterar saker så blir de bara tjaffs. Ja, nu på senare tid. Tänk om vi endå inte är ett pussel? Eller om ena pusselbiten håller på falla isär? Jag vet inte. Hm.... Man blir så arg så när man bara tänker på sånna saker. Men de kanske är jag som har fel? Har välkomnat tröttheten på allt,besvikelse och ledsamhet. Nej,jag orkar snart inte... Jag önskar bara att vi kunde vara en vanlig svensson familj som är en familj och gör som alla andra familjer? Men de kanske är så här en svensson familj fungerar? Att kvinnan ska ta hand om barn,städning och matlaning och mannen jobbar jämt?!?Nej,nu ska jag inte tänka något mer. Ska gå och lägga mig snart. Lill skrutten sover så sött i sängen sin. Jag behöer också sova,för länge sen. Inte för att jag ska jobba förens på fredag men för att hjärnan min ska sova. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej syster..
blir ledsen när jag ser ditt inlägg, förstår att du tycker det är jobbigt, så tyckte jag med förr. När stefan satt vid datorn hela tiden och abra brydde sig om den io inte mig eller när han åkte iväg o bara träna och spela matcher plus kanske spela dator hos andra.. men de e ju inte samma sak, de e ju jobbigare för dej.. ska tobbe inte va med på luddes dop???

Puss