onsdag 3 december 2008

Barnakuten


har varit på barnakuten från 21,50-23.10 ikväll (tis 2/12). william skrek konstant från klockan 15 efter hans middags sömn,innan de var han hur glad och pigg som helst. bara rann massor med tårar. han fick ta alvedon suppar. men jag tyckte inte de hjälpte så mycket förens andra tabletten. de var tur vi åkte in för han hade öroninfektion. så han ska behandlas med antibiotika i 5 dagar. sen hade han 38,2 graders feber med. hänig och matt var han allt. stackars mammas älskling. vad jag tyckte så synd om honom. man känner sig så hjälplös. tur att vi åkte in iaf. glad att han ska få medecin för de. tråkigt att han ska ta medecinen på fastande magen. hur svårt som helst. doktorn berättade att dom kunde spy av medecinen också. men han skulle få med fruktsmak. hoppas de blir bättre. de gör ont i hjärtat att se honom så sjuk. jag önskar jag kunde vara sjuk ist för honom. nej,ska sova nu. blir en dag imorgon med. troligtvis en lång dag. god natt på er! love

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars han.. tur att ni åkte in sen :)

pusssa honom ifrån mig o alexander