onsdag 3 december 2008

Bättre idag!=)

tur att william är bättre idag,igår var han helt slut. man fick bara kramas med honom. de är inte ofta man får göra de ju. han är så vild och vill leka och busa. men igår var de verkligen inte bra för honom. ont i öronen. han tog på öronen hela tiden och skrek från 15-21. och mellan där så sov han kanske 5-15 min lite då och då. tur vi åkte in med honom. glad att vi gjorde de. när vi kom in där fick vi inte vänta så länge. satt i väntrummet och wille ser alla leksaker och pekar med pekfingret och säger "dää" sa han. "ååååh, är du frisk nu" sa jag. men han ville inte sen. han var slut och ögonen var alldeles röda och tårarna rann. wille fick väga och ta tempen. han hade 38 graders feber. sen fick han kolla munnen och öronen. öronen var röda så han fick en öroniflammation. sen vart de stickprov. de såg bra allting annars. han ville inte lämna våran famn alls. bara grät och fällde tårar. man känner sig så hjälplös när dom inte kan prata. åååh,vad jag tyckte synd om honom. vi var på ackis kanske 1,5-2 timmar tror jag. var hemma vid 01,30. tobbe fick inte mycket sömn. men han somnade på soffan nere och vi sov uppe. wille sov hela natten igår natt. typiskt att jag inte kan sova när han väl sover. hehe. vivi och arne var upp med medecin från apoteket idag med. han fick med fruktsmak. han verkade gilla de eftersom han sa "nam nam" =) min pojke är för söt. nej,vi får se hur de blir med mig också...är också sjuk! vill jobba och få pengar. men de är ju inge vidare om man är sjuk. love

1 kommentar:

Anonym sa...

tur att han mår mkt bättre :)
Lilla wille sötnos är ju för söt..

puss