torsdag 4 december 2008

Sjuklingar AB

lilla skrutten sover,vi är fortfarande sjuka. men jag känner mig bättre idag. lite hosta och snuva kvar. tagit massor med nässpray och de gäller väldigt bra. lill skrutten är dock lite värre. han käkar medecin för fullt. duktiga han. blir nog inge jobba imorgon,antar jag. är ju inte riktigt fullt frisk och vågar eg inte springa och jobba då heller. var ute och skotta lite snö ett tag med. de gick bra. men behövs mer. svårt att skotta när man har skrutten sover inne. nu skulle man haft en barnvakt,en sådära apparat. de finns på willes önskelista iaf. tobbe blir snart pappaledig. hehe,är lite rädd att han ska ändra på willes rutiner medans jag är borta och jobbar. men jag får väl ställa de till rätta senare. vi fick boka om willes fotograferingstid. så de blir nästa vecka på ons. känns som jag bara skjuter upp allt,fast inte med flit. nej,ska lägga in en till tvätt sen i tvättmaskinen. ska kila nu. kolla gärna min bilddagbok och kommentera! love
hihi,ser ni skrutten på bilden? han sover på magen =)

1 kommentar:

Jessica sa...

lilla mosters älskling och syrran sötnos, hur mår ni?? tycker så synd om er, ni får ta o krya på er nu..

puss