tisdag 30 december 2008

:)

å,typiskt. skrev en massor och sen när jag skulle publicera detta så försvann de. blä. internet bröts eller något. har iaf lämnat lill skrutten hos sina morföräldrar och varit på systemet och inhandlat till oss och marie och uffe. dock öppnar vi bara en vodka och dricker öl imorgon. vi får se hur de slutar. de blir nog bra. sen har vi fått hem hall tapeterna. de kommer hem flervis matrial mer än vad vi hinner att göra. massor som ska göras och så. förhoppnigsvis så blir de bra. de är snygga tapeter iaf. nöjd med dom. nu vill jag bara sätta igår. tobbe ska väl hålla på med balken i vardagsrummet och jag får städa och dona. hehe. finns hur mycket som helst med grejjer jag vill kasta eller ge till mamma till hennes loppis. så de får bli en stor låda/kassa med massor med saker. tänk vad man köper mycket skräp. ska tänka lite ekonomiskare nästa gång. de är ju tråkigt att handla skit bara. hehe. ja,som sagt de behövs dona lite. är sjukt sugen på gucci tapeterna också. men dom kommer jag aldrig kunna köpa typ. hehe. vi får väl se. men kanske. man kan ju alltid önska att man hade dom pengarna. jag saknar min skruttunge sjukt mycket. nej,kanske ska göra lite nytta nu som att städa och plocka. love

2 kommentarer:

Jessica sa...

oj finns det gucci tapeter också.. de hade jag ingen aning.. hihi :) hur ser dem ut??
puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Lill kotten är hos oss och har varit hur go´som helst. Vilken duktig kille. Somnade runt kl 20 för då var han så trött.
Puss Mor