onsdag 31 december 2008

Lång sovmorgon

Hallå! Fick en sovmorgon här på morgonen. Så skönt att inte bli väckt en endaste gång. Inte ens av Tobbes snarkningar. Hehe. No kids, No man. Haha. Nej,men de var skönt. Fast jag längtar igäl mig till min skrutt! Oj,idag är de nyårsafton. Men känns inte alls som de. Konstigt. Hehe,igår fick städade jag och donade massor. Hade ju barnfritt från igår efm. Var ju in och lämnade William hos sina morföräldrar. Hoppas han är en snäll pojke och har sovit bra inatt. Jaja,åter till städningen. Fick ihop en hel papperskasse till loppis grejer till mamma (om hon vill ha). Massor med saker som jag egentligen tröttnade på för länge sen. Men har inte haft tid med att rensa. Ska ner och fortsätta snart igen. Ska lägga i tvätt och bädda rent igen. Gjorde ju inte de här om dagen. Typiskt mig skjuter upp bäddningen. Jag hatar att byta rent. Jag tappar tålamodet så Tobbe brukar få ta över till slut. Tur att han inte blir lika tvär. Plockade massor med papper och rensa i lådorna också. Nu blir de till med stor städning. Man hoppas man hinner med mycket för när William är med ska han ju bara dra ut allt. Men han brukar vara duktig och lägga tillbaka saker endå :) Mitt busfrö. Undrar hur han har de idag. Ska ringa och kolla senare hur de går för dom. Dom kanske har rally hemma i Knutby. Idag så blir de ju lite party. Fast jag tror de blir ganska lungt endå om jag ska vara ärlig. Är inte så sugen på dricka och sånt. Sen ska mina nyårslöften börja. Hoppas bara jag kan peppa mig själv till att inte göra dessa saker. Får se hur lång tid de tar innan jag bryter dom. Hehe,jag hoppas de dröjjer länge för jag vill inte bryta dom. Kollade på "Hourton" filmen igår. Så söt film! Å,en riktigt barnfilm. Så himla söt så. Hihi. Nej,kanse ska fortsätta. Tiden rullar iväg ju. Saknar lilla skrutten och älskar honom mest! Hoppas ni har de bra i Knutby! Love

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Jessica sa...

ni verkar ha haft det otriligt mysigt, förstår om du längtar efter wille.. han är ju för söt.. :) ni verkar ha haft de mysigt på nyår.. puss