torsdag 1 januari 2009

Happy new year!


ja då var man nykter på nyårsafton. hehe,ganska så skönt med tanke på attjag inte vill vara bakis + att jag har tappat avsmak för sprit och dyrlikt sen magsjukan. ändring kommer de bli men inte ikväll. har lite fin besök från uppsala. jag är ensam tjej men de gör inget. vi har kul endå. ätit gott. oxfilé med potatisgratäng,bea och grönsaker. bilder finna på bdb inom ett dygn och skriver detta ikväll/natt för imorgon är jag trött. jag har gjort som vanligt sjukt mycket under år 2008 men den största höjdpunkten var att föda barn. så sparka igång år 2009 jag är taggad som fasen. snygg fyverkerier vart de med. hade ju 3 st grabbar som sprang och tände på dom. nu saknar jag bara william. gjort jätte länge. imorgon har jag honom i min famn igen. då blir dfe gamla rutiner igen. wiiiie. gott nytt år! new year,new drama. love


1 kommentar:

Stefan sa...

va trevligt ni verkar haft det under nyår.

/stefan