torsdag 1 januari 2009

Nyårsdagen!


jag är lite trött. men de får de vara. har inte gjort ett jota nytta idag tycker jag. fast jag lovade mig själv. men de är dagen efter nyårsafton och då bör alla vara trötta men endå så man gör något. för göra lite nytta imorgon ist. tänkte ev gå till på promenad. får se var och när osv. skulle ju slänga iväg gott nytt års sms igår kväll/natt. men sen försvann mottagningen så jag orkade inte fixa med de. vi bor på landet ju. de säger de mesta. jag saknar att bo i närheten av ica ju. william somnade 19,30 idag. men vaknade en sväng där när han vart blöt i byxan. han kissade på sig så då var de bara byta allt och stoppa ner han i sängen igen. han sover som en stock nu. han med att ta en dusch. kollade på parlamentet idag med. de var bara för bra. hehe. imorgon hoppas jag de blir sol ute så wille kanske kan sova ute i vagnen medans vi är på promenad eller något. tobbe ska nämligen hålla på i vardagsrummet en del och då kommer hans pappa och hjälper till med. så de blir säkert vit färg i taket imorgon efm. jippi. lite ljusare iaf. de mesta man blir irreterad på är ute i hallen. jag blir så trött på att de är furu som inte är målad. blir så trött på de. man får tända en massor med lampor för att kunna se på dagtid. drygt. men de blir nog fint där till slut där med. men de känns lite dumt att rusta hus som man (eller jag) inte vill bo i.. lite knasigt. men de kanske blir bättre sen. men om de inte känns de sen vi flyttade hit år 07 så känns de väl inte om 2 eller 5 år heller? eller? nej,jag vet inte riktigt. man får väl stå ut endå.. man vill ju iaf renovera för att man vill att de ska vara sitt eget och att man förhoppningsvis ska känna de bättre här så smånigom. men dom flesta säger att "de är bara för du inte har körkort som du känner så". vad har ett hus med körkort att göra? jag fattar inte. nu ska jag iaf kika vidare lite här på internet. måste hålla mina sidor uppdaterade nu.. missat mkt säkert. love

1 kommentar:

Anonym sa...

man önskar att man hade mkt pengar som miljoner, då skulle jag ge er lite miljoner, men nu har man ju inte det.. (till renoveringen)puss