tisdag 23 december 2008

Dan före dan!

Hallå! Solen skiner idag. De är jättefint. Idag är de dan för dan! Hihi,hoppas på lite snö iaf. Men man får se. Igår var vi som sagt in till Sala. Valde tapet till hallen. En ljus och fin tapet. Jättefin. Nu ska bara Tobbe mäta och så hur mycket vi ska ha. Sugen på en kökstapet också. Men de får vänta. Köpte världens bästa vattenkockare igår. En för 699:- en svart. En finfin. Den går som smör i stekpannan. En riktigt bra. Tobbes föräldrar och morföräldrar har också en sån och vi älskar den lika mycket som dom. Tänk att jag köpte den också. Herregud. Jag som knappt vill köpa hemelectronic osv. Hehe,men de blev ett sånt. Haha,skulle köpt busskort för dessa pengar. Men de kommer säkert mera pengar. Eller nått. Fast jag ahr ju ganska mycket kvar också. Så de är ju skönt. Ska försöka spara nu tills januari de mesta. Tapeterna blir en julklapp till mig. Jag ville ju ha sällskapsspel eller tapeter. Tog de nyttigaste först. Nu ska vi bara köpa vit färg och golv så smånigom. Vi ska nog ringa till färgaffärn idag och beställa dessa fina tapeter. Äntligen var vi överens om tapeterna. Vi brukar aldrig vara överens heller. Så de var jätteskönt. Ikväll blir de lite gröt och skinka hos Marie och Uffe verkar de som. Imorgon är de julafton. Antingen ska vi fira hemma hos Marie och uffe eller hos hanna m fam. Idag blir de städa som gäller. Vi har ju en liten skrutt som bara tar fram massor med saker hela tiden. Hehe. Nej,ska klä på mig. Jag sitter bara i pyjamas. Love

Inga kommentarer: