tisdag 23 december 2008

Mys!


Hallå! skönt med lite sol som lyser på himelen. slippa tända en massor med ljus och lampor. spara lite där. william har sovit i ca en halv timme och han kan gott sova längre. han har varit så busig på senaste tiden. upptäckt knappar och grejjer som han promt ska trycka och fingra på. mammas bustroll. hehe. ikväll blir de gröt och skinka hos svärföräldrarna. kommer bli mysigt. imorgon är de julafton. ännu mera myspys. hehe,hoppas de blir kanon kul. fast egentligen hade jag velat varit hos mamma och pappa på julafton. men sedan år 06 har vi liksom brytit denna rutin. tråkigt nog. men sånt man får ta som sagt. på juldagen ska vi iaf vara hemma hos mamma och pappa i knutby. då kommer ju syrrorna med deras familjer också. kommer bli kul de med. har tvättat som en galning så jag slipper tvätta över jul och så eller efter. man slipper se dom stora högarna. jag förstår inte hur mycket tvätt de kan bli på 3 personer egentligen. enorma tvätthögar. skönt att få bort dom iaf. städat lite och donat. men en viss liten skruttunge kommer och plockar fram saker igen. hihi,busungen. skulle ha köpt blöjor,burkmat och sånt till wille eftersom allt är snart slut. men tobbe är så trög och vill inte ut och åka. synd att man inte bodde närheten av ica eller konsum. alltså gångavstånd. men sånt är livet. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. kanske dags att avsluta här. love

2 kommentarer:

Jessica sa...

Mysigt med sol, vi hade också lite sol.. emn va kallt de va ute.. Katterna har varit ute idag också.. lillmissen är fortfarande ute.. få se när hon vill komma in..

Lilla wille är ett bustroll. men är ju för söt..

puss

L I N D A sa...

Jo... efter nyår så kan jag när som på helgen då etersom jag jobbar... GOD JUL och GOTT NYTT ÅR