tisdag 16 december 2008

Fotografen!

hejhopp! varit i sala idag. william har varit hos fotgrafen idag. de gick bättre idag. kul ju.
en han var lite blyg också. hihi,sånt dom är i dessa åldrar. sen var vi inne på bokia,lindex,lek lust och lite annat. kul som sjutton. ingen julgran blev de idag heller. är så dyrt. troligvis får jag vara utan julgran i år. tobbe typ vägrar att köpa en. men de vore så mysigt med gran. men jag har heller inte råd. måste ju betala massor med ränkningar,sen köpte jag kläder för mina julklappspengar och sen blir de ju fotografen i sala. hm,allt är på nypet nu. man ska va med övertallt och betala hela tiden. usch,de är verkligen trist för plånboken. inge vidare. jag har inte mycket kvar. men får spara om de inte är något nytt som man ska va med på nu också..... vet inte om jag får vänta tills efter jul/nyår för att beställa åt mig själv. jag tror inte Tobbe vill betala i detta läge just nu=/ här är iaf länken på bilderna. http://www.stormart.se/kund/jali16dec08/

jag är så arg. inte ens när han är pappaledig kan han ta honom. som jag fick görat. sen klagar han bara på att man aldrig har råd att betala. men hur ska jag hinna med alla kostander? körkort,mat osv när jag inte har fast jobb?! jag blir så arg.. att en människa kan göra så? jag sa ju redan de innan vi flyttade hit att de kommer bli mera kostander som jag inte kan betala. men han har väl glömt de. sen att jag får ta william på nätterna jag ska jobba och att han ska få sova på dagarna jag är lediga. han gör inte ett skit (rent ut sagt) när jag är hemma. troligtvis inte när han är med william sj. visst de är då han sköter bäst om william. men jag blir galen. ska han få sova hela dagen och jag ska ta hand om wille och sen tror han att jag ska ha honom hela dagen. nej,jag blir så arg.. sov på nätterna ist för vara uppe och titta på film osv.. drygt!!!!!

Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

jaa de e jobbigt sånt där, ni får dela upp allt tycker jag.. hoppas tobbe förstår hur du känner dig.. puss

L I N D A sa...

jätte fina bilder.... vad kostade det?