torsdag 18 december 2008

Seg

fruktansvärt trött. 2 dagar kvar på jobbet. ska jobba idag 14-22 och fre 14-20. sen är de jullov för mig med (som tobbe säger) haha. så jäkla skönt. fast som de ser ut på jobbet nu verkar de aldrig bli semester. hehe,ska jobba efter jul också. ska bli riktkigt skönt att få lite pengar i tomma plåboken. sen måste ju räkningar och sånt betalas. de blir nog en del till de antar jag. i helgen ska ev ullis och fredrik komma hit. har inte hört något mer av dom sen i tis kväll. men vi får se. på fre kväll jobbar tobbe så då blir jag ensam med skrutten. kanske något bra på tv som vi kan kika på,eller sova sängen tidigt kanske. vi måste iaf in och köpa plast gran. inte kan man missa julgran i år? jag måste ha. annars blir de ingen julkänsla ju. typiskt karlar. fast jag kan lätt övertala honom dock. usch, jag tror fortfarande william har öroninfektion. jag blir tokig. att medecinerna aldrig värkar för honom. får ringa bvc om vi märker problemen igen. jag hoppas han blir frisk nu. träffade min faster igår när jag skulle ta ut pengarna på den dära checken jag hade från ginza sen lite tidigare med =) nej,klä på mig. love jannice

1 kommentar:

Stefan sa...

Hej hej...

stackars wille, hoppas han blir bra snart.. inge kul o va sjuk ju..

Jag har skaffat en blogg, som både jag o stefan ska blogga i.
www.jessicastefan.blogspot.com

jag ahr dock kvar min gamla också :)

Puss