onsdag 10 december 2008

Inge vidare

usch,är trött från igår natt/morse. sen är jag grinig att jag inte får sova ut,utan att dom kommer upp i sovrummet och retas :P jag menar,när jag är mammaledig så får ju han sova ut. jaja,man ska väl inte tjaffsa så mycket om de. men endå,lite orättvist. men jag ska ju alltid klaga på något. hela denna sak gör mig irreterad. alltid är de något jag ska bli sur för. william fick öroninfektion nu igen. medecinen var inte stark nog att få bort de onda. så tobbe var med honom till doktorn nu igår efm. fick ny och bättre medecin förhoppningsvis. såklart ska ju tobbe glömma willes kanintulis på läkarstationen. hm,hans bästa gosetulis. jaha,bara köpa en ny då. ikväll ska jag åka in till mormor och morfar och sova. närmare jobbet med. wille ska med. tobbe skulle åka till sthlm imorgon efm. jaja,ett undantag kanske man kan göra. men endå. de känns ju liksom inte OK endå att jag ska behöva fixa de. Hm,han är ju endå pappaledig. Jag har då aldrig gjort nått skojj med vänner utan wille. Sen vet jag inte om han skulle jobba en sväng eller hur de var. imorogon på jobbet ska vi käka julbordsbuffé. ska bli riktigt mumsigt. billigt för att vara buffé med. usch,har varit sjuk i snart 2 veckor på sön. tänk att man aldrig blir frisk. måste köpa en bättre vinterjacka dock. jag klär mig som de vore sommar. dumma,dumma mig. nej,ska ner och kolla vad resten av fam gör. wille sover vad jag vet. tobbe tittar nog på film. love

1 kommentar:

Anonym sa...

va roligt att bo hos mormor o morfar..ska de va barnvakt då? hihi.. men om han är pappaledig ska han ju va med wille bus.. hihi.puss