lördag 13 december 2008

Lucia dagen

Hej! Denna dag har varit en lång dag. Jag har knappt varit hemma någonting. Har bara fort runt överallt,men och andra sidan har de varit en bra dag. Visseligen har man varit trött men de får man ta igen inatt med sömn. William sover ju till ungefär 10-tiden ungefär. Har varit hos Tobbes morföräldrar där William och hans två kusiner lussa för dom. Sen så var vi nere på torget och där fick Cajsa träffa tomten. Hon fick en godispåse. William och Tobbe var hemma och sov hos Vivi och Arne. Dom var så trötta så. Tobbe sov ju bara 2 timmar inatt. Han jobbade på Statt och sen blev de ju snöjouren han fick rycka in i. Sen åkte vi till Almunge upp till min farbror hans fru och hennes dotter. De är faktiskt första gången jag är där. Min faster och Julia,Ebba,mamma,pappa,Jessica,Stefan och Alexander. Käkade pizza och pratade en massor. Trevligt,trevligt! Var tröttis. Men sjöng på vägen hem så jag skulle slippa somna. Hihi. Nu ska jag sova. Skriver mer imorgon. Varit så dårlig på blogga,tyvärr! Love







2 kommentarer:

L I N D A sa...

jo de går så bra så men i mellandagarna så är jag uppe i sälen så de kommer bli i början på nästa år.....:D

Anonym sa...

fina kort.. mysigt att få se dej o wille tobbe igår.. hiih.. sen så blir vi ju en till i släkten igen.. mysigt!!

Pussjessica