söndag 14 december 2008

Köpt ny mobil!


Japp,köpte en ny mobil idag med toutch knappar på Media markt i Västerås idag. Jag tittade på den mobilen jag egentligen ville ha också. Men den vägde bly i genförmt med denna. Sen var den ju inte rosa. Den kändes bara klumpig. Denna var lätt som en plätt. Jag,Tobbe,Lowe och William åkte in dit. Skjusade endå hem Lowe när han skulle hem. Så en liten tur med bilen vart de idag. Haha,de låter som jag är gammal =) Så jag får lära mig lite av den nu. Den verkade vara enkel och hade lösenord på både de ena och andra så ingen kan läsa sms,kika i telefonboken eller vad de var. Mycket bra! En rosa söt liten sak såklart;) Den är inte så rosa som på denna bild tror jag. Men lägger väl ut en bild sen tror jag. Den var riktigt fin. En såndärra annorlunda men endå inte. Fin ju. Så nu har jag ny mobil igen. Tänk att dom håller ett tag. Fick ge 1490:- vet heller inte om den är sådärr ny. Men ny för mig. Jag kan ingeting om mobil längre. Men jag är nöjd. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

vilken fin mobil du köpt.. billig också ju..puss å kram