söndag 14 december 2008

Nej,natti natti!


jahapp,lite tårar sådärr till Wallander filmerna. Kollade på sista filmen på TV som gick för en stund sen. Usch,så hemskt avslut. Ska köpa alla filmerna om jag inte får dom i julklapp sen. Dom är riktigt bra dom filmerna. Sen när "oskyldigt dömd" kommer på film ska jag köpa dom med. men de är så bra med svenska thriller serier. så spännande.. usch,jag är en trött människa. har varit de hela dagen. inte varit någon riktigt bra mat eller ingen alls på senaste. har bara tänkt på william och så. sen har man sovit lite dårligt,eller man borde gå och lägga sig när william gör de,men de gör man inte. de är den enda stunden man är "ledig" ju. sjukt nöjd med min mobil telefon även om den inte är ny eller gammal. spelar ingen roll egentligen. bara man kan ringa på den och sms skapligt. de är ju kul att man kan sätta lösenord på medelanden,telefonbok osv. hehe,sådärr lite privat telefon. skönt så ingen annan kan läsa. man vet ju aldrig med en del människor ;) dom är ju nyfikna och jag vet precis hur de känns =) Imorgon blir de slapp dag,eller en anning städa och tvätta som gäller. finns mycket att göra när man har en liten skruttloppa som drar fram massor av saker med. får städa varje dag i stort sätt. ska ut en sväng om jag orkar. skulle behöva åka till heby med. vi får se. ska träna imorrn med om jag kan,orkar,har tid och lust. jag hoppas verkligen de. har missat några ggr nu. vart sjuk och elendigt. men jag hoppas de blir av imorgon. jag kännert mig bara fetare och fetare;) haha. nej,natti natt för oss nu. love


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har förhandsbokat oskydigt dömd.. så den kommer ut i februari stod det.. :) vi är ju medlemar på discshop.. Kolla där, där har de massa filmer.. tex en fyra för tre, wallander, man an förhandsboka de flesta filmerna där som ska komma ut..
fast vänta me doch köpa film efter jul.. Man vet aldrig om toten kommer med filmer..
puss