måndag 15 december 2008

Trött mamma!


snart kväller,eller jag för länge sen. borde lagt mig i tid idag igen. men nej,de blev tyvärr inte så. samma gammla rutin. har möblerat en massor idag med. fixat och donat. vi har fått "skilda" rum eller hur man ska säga. jag har ju alltid velat haft ett flickrum. tror de beror på att jag flyttade hemifrån när jag var 18år och fick barn tidigt med. så de fick jag idag. Tobbe fick sin studio ifred. jag hade ju en del grejjer där inne men nu har man eget eller hur man ska säga. skönt de.


imorgon blir de av till fotografen. william ska ta kort. hoppas han är på bättre humör osv imorgon. vi ska upp kl 9. och halv 11 blir de foto. sen ska jag klippa mig hos hanna. de blir kalas också. chrille blir 24år. så vi ska dit och fira honom. på ons,tors och fre efm blir de jobba som gäller. vill helst ha lite ledigt nu. man är så trött. man får ju ta hand om william fast man jobbar oavsett vilken tid på dygnet. så jag behöver vila lite då orkar jag nog mera. men jag hoppas bara de är ett tillfälle. nej,ska väl krypa ner till korg. wille sover i sitt rum inatt. de går bra. eller vaknat några ggr för tobbe håller på donar i studion. han sov i sitt rum i ca 3 timmar på efm också. duktig kille. love

Inga kommentarer: