söndag 28 december 2008

magsjukan + juldagen + lite annat

jag har inte riktigt haft tid att blogga och defenetiv ingen ork. låg magsjukan den 26:e tills igår. idag mår jag som jag aldrig hade varit magsjuk förut. kanon bra idag. skönt iaf. hade så sjukt ont i magen igår. högt uppe i magen. fredags låg jag och spydde från 14,30 till 19 tiden. två ggr i timmen. så jäkla drygt. trodde jag först för första gången hade blivit bakis. men nej,de var bara magsjukan. dock drack jag inte så mycket i torsdags hos emma. men endå. trodde inte de var sant. skönt att man mår toppen nu då. slippa hålla på med spyor och grejjor. wille spydde igår också men han är bättre idag. bara lite förskylning och så.

imorgon blir de IKEA och fixa delar till bilen. blir tokig att bilen låter som den gör. så pinsamt ju. hehe. men som sagt de blir nog bra till slut. Wille ska Jossan ta hand om. Hon har aldrig tagit hand om honom,tror egenyligen hon aldrig har tagit hand om någon av barnen. Så de är dags. Hon skulel vara hemma hos Vivi för hon var lite osäker och så. Ska göra något annat sen. Slänger in fler bilder senare. Skulle baera betala lite räkningar. Nu ska jag bädda rent i sängarna... Love

3 kommentarer:

Jessica sa...

hihi fin bild å alex o wille =)
Usch stackars er som har spytt hela tiden, hoppas ni mår mkt bättre nu..

Vi ska också till stan i morrn plus ikea, så vi kanske syns då.. hehe.. Puss..

Anonym sa...

hej hej sötns..
du akn kopiera de bilder som finns på min blogg under juldagen, resten kan jag skicka över.. puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Hej hopp!
Skönt att du är på benen igen.
Roligt att Wille och du kikade in på min blogg. Puss på er alla /Mor