söndag 7 december 2008

Tobbe=pappaledig

ja,då har man varit sjuk i en hel vecka. att de inte går bort snart. blir så less på de. ska jobba imorgon iaf. ska bli grymt kul att komma ut en sväng i arb.livet ett tag. sen så ska ju tobbe vara pappaledig nu. hehe,undrar hur de kommer gå. att bara lägga allt i hans händer. de kommer nog vara en enda röra överallt. haha. de går säkert bra. är lite rädd att willes rutiner inte ska hålla i. man vet ju hur en del killar kan vara. de är första gången tobbe är ensam hemma med honom så pass länge också. men de går nog bra. men jag är lite nervös dock =)

jag är jätte sugen på en jacka ifrån stadium. men de är inte förens nu jag inser att jag verkligen vill ha den. de är typ en vår jacka. den kostar ca 600:- men de känns lite fel att köpa den nu i årdtiden. men iaf,jag har alltid velat haft den. vi får se om jag köper den. har ju ingen vårjacka heller. knappt sommarjacka ju. hehe. sugen på handla kläder men men jag försöker behärska mig faktiskt. de enda jag köpte till mig på gränby var ett par sockor. sen köpte vi en julklapp till cajsa och en till ludvig. sen köpte jag en till tobbe. så de blev inte mycket spenderat där. men ska köpa något ev imorgon efter jobbet (om jag orkar och så). skulle ju köpt den dära blå randiga morgonrocken som är i fleace från vivvi och arne i julklappt till wille. så slapp dom ut och yra. men de fanns ju inte i willes stl på gränby så jag får ta de nere på stan...

å,nu är de inte många dagar kvar tills julhelgen. kommer bli så mysigt så! massor med mat,släkt osv. kommer bli william,ludvig och alexanders första jul också. hur mysigt som helst. hihi. nej,wille sover lite. man kanske ska passa på att göra lite nytta. blir inte så mycket städat här när man har honom här,där emot blir de lite stökigare. hihi. love

Inga kommentarer: