söndag 7 december 2008

Hihi


Hallååå! De blir inte mycket gjort. Tobbe kommer hem snart. Han har jobbat idag i Harbo. Så imorgon är han pappaledig,eller som han säger med lite finare ord "jullov". Haha. Ja,han får kalla de hur han vill bara han är pappaledig =) Haha......
Snorig fortfarande men som sagt. Ska ju jobba imorgon. Kommer nog bli kul. Få lite extra pengar och så. Fast dom kommer väl gå till alla telefon,el,ineternet räkningarna. Så jag kommer väl inte ha en enda krona till mig eller körkortet.. Typiskt att man får chansen att tjäna pengar. Sen bestämmer regeringen var dessa pengar ska hamna någonstans. Han har ju betalat de mesta under denna tid. Men om jag endå inte kommer bo i Vansjö så tycker man lite si sådärr om förslaget. Fast jag vet hur dom flesta tycker. "Du bod ju där"?! Men icke vill jag iaf. Jag vill kunna betala för något jag trivs i. Annars känns pengarna bortkastade tycker jag.. Men dom flesta tycker jag säkert är muppo när jag skriver detta. Hihi,de får ni tycka isf. Nu ska jag gå och lägga mig vid skrutten en stund. Tobbe kom hem nyss. Love

Inga kommentarer: