onsdag 21 januari 2009

=)

Hallå! Har en liten lilleman som sitter brevid mig och säger "ahaahahahhahahahaah" hela tiden. Haha,så söt så. Ska snart ner och pyssla och dona i kök och i tvättmaskinen. Lär tvätta lite för i helgen är de ju släktträff och då ska William ha på sig fina kläder. Hihi. Tobbe ligger och sover. En trött man. Han var väl dock upp sent igår tror jag (vad vet jag. Jag och Wille gick och la oss tidigt). Ska ner och göra lite mat till också. Blir köttfärsås med pasta. Egentligen ville jag ha soppa. Nu känner man sig dårlig eftersom man inte ha tränat och så. Får kanske ta en lite sväng idag med vagnen till BVC. William ska till doktorn och se om de är något fel. Jag tycker han låter bra idag. Han har inte hostat på 2 dagar tror jag nog. Nej,nu gnäller lille skruttisen så jag ska ner och dona lite med honom. LOVE

1 kommentar:

Jessica sa...

hoppas att han får sprutan nu, vi hoppas på att alexander får den i morrn, men då kommer han trolligtvis bli lite gring o få feber och så.. men man vet ju aldrig..


pussss