onsdag 21 januari 2009

en liten Willepaus =)

William somade nyligen! Skönt för honom att få sova lite innan besöket på BVC. Får se om dom tycker han är frisk så han kan ta sprutan idag. Jag tycker inte han är sjuk längre. Men de kanske är bara som de ser ut. Vi får se. Supersugen på när IKEA ska öppna den 1 april (om de inte är ett aprilskämt). Men de stod ju i UNT och så. Dom hade gjort 3 våningar. Längst upp var nog resturangen för ca 500 pers. Den resturangen dom har nu är ju för ca 170 pers. Så jag vill gå på invningen. Men jag tror inte Tobbe vill de tyvärr. Kanske någon annan? Fast egentligen behöver jag inte gå precis på den dagen utan någon dag efter. Dom sökte ca 50 st för arbete. Vi får se när de närmar sig. http://www.ikea.com/se/sv/store/uppsala/new_store . Jag tror IKEA kommer bli roligt att besöka. Haha,läste ju i UNT att de går vilse där inne. Hihi,de kommer vi också att göra. Allt går lite segt i vardagsrummet. Tobbe har sågat upp vägar nu för att vi ska gömma balken där inne. När balken kommer vet jag inte. Tyckte de var lite onödigt att göra de innan han vet hur den såg ut. Men jaja,jag ska väl inte lägga mig i. Hm,vi får se när nästa målning och tapesering blir sen. De dröjjer nog. De verkar som Tobbe inte ska jobba i helgen. Skönt då får han allt följa med på släktträff. Hehe. De kommer bli kul. Jag tror William kommer tycka de är spännande. Visst han kommer säkert vara blyg och så. Men sen är de full rulle på den lilla skrutten. Hm,har lite beslutsångest och så över min träning och kost. Jag har vart så mycket sjuk nu för tiden. Har nog aldrig varit så sjuk i hela mitt liv som nu. Småbarn smittar lätt och för de vidare. Hm,de är inte lätt att vara liten. Men jag får börja snart när jag känner mig bättre igen. De blir väl på måndag som jag får ta tag i allt. Alltid när jag ska ändra min kost går de bra i början och sen blir allt fel. Jag ska tame tusan inte säga att jag ska banta för när jag gör de funkar de aldrig. Haha,de går lättast att inte bestämma något. Sjukt svårt när man bor ihop med en pizzaälskare. Man kan inte alltid bestämma då. Tråkigt att man har blivit så tjock. Man blir så deppig över att titta på sig själv. Åh,inte klokare blir man för de. Kan äta hyfstat bra men de är vilka tider som förstör allt. Blandar allt. Ibland kan de vara kvällsmat 17 och andra dagen 19. Hm,de är snurrigt liksom. Nej,får ta tag i de dära innan man knappt ser fötterna när man ska titta ner. Haha. Nej,ska väl fixa lite innan BVC nu. Ska tvätta ikväll ist. Hinner nog inte med så mycket nu. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

jaa tänk om du had ebott närmare, då hade det vart roligare med promenaderna som jag går ensam.. :) inge kul o gå ensam :(

hoppas de e bra me dej?? ska du till siv o ingvar?

puss