onsdag 21 januari 2009

BVC osv

Hemkommen! Har varit nere på BVC med William. Lill skrutten fick ta spruta idag. Han var 81 cm lång och vägde 10kg nu. Men distriktsköterskan sa att han var lite mager. Då tänkte jag "mager,han som äter så mycket". Men sen la hon till att han är rörlig nu och att han följer kurvorna som dom ska vara. Han tyckte de var läskigt när doktorn skulle klämma och känna på honom. Då vart han lite ledsen. Sprutan gick bättre. De gick fort och bra. De var så gulligt när dom skulle udnersöka honom. Han hade med sig ett gosedjur in och då sa doktorn vi kan lyssna på kaninen först. Hehe,Wille bara tittade på doktorn som "vad håller du på med". Haha,de var kul. Han har ingen feber än så länge. Men dock vart han lite pumsig och sträckte armarna efter en. Han ville upp i famnen och bara mysa. Var in på Ica en sväng här i Morgongåva och handlade lite med hem när jag endå var här. Vart två kassar. Gjorde tacogratäng hos Marie och Uffe med. Sen gjrode jag efterättsbakelse. Den var nog mer poppis tror jag. Haha. Tobbe var ju på hälsoundersökning nu. Han vill också ner i vikt nu. Så vi ska tävla. Hoppas jag vinner. Hihi. Men vi får se hur de går. Jag vill iaf gå ner. Jag ska ner. 10kg är de bestämt. Haha,lika mycket som William väger. Så mycket vill jag ner. Tänk innan jag träffa Tobbe vägde jag 50kg. Nu väger jag lite mer än så. Katastroff. Haha,tänker inte skriva hur mycket jag väger förens jag har gått ner dom. Hihi,imorgon ska vi börja med lite nyttigare. Ska skriva ner allt vad vi äter + tider och träning och hur länge osv. Hihi,kan ju vara bra att göra sånt. Inge fusk! Ska väl krypa ner i säng. Imorgon ska jag tvätta. Har slagit igång en tvätt. Vivi sa att jag måste tvätta så hon har något att göra när William sover. Haha. Love
jag gjorde tacogratäng med tomat och chips. sen var de rulltårtsbakelse med grädde,diam och strösselhjärtan. allt var mumsigt.. hihi

1 kommentar:

Jessica sa...

hihi.. de låter fitn de.. jag tävlar också fats mot mig sj, har ingen att tävla med eftersom stefan är så himla duktig ju :) han vinner ju allt över mig.. haha..

pusss