söndag 25 januari 2009

Då var helgen slut!!


God morgon! Blev väckt av telefonen så då pallra mig sig upp,sen passade jag på att ringa mamma och pappa och dom låg också i sängen och mös med William. Fast han hade varit och käkat gröt lite tidigare. Hoppas allt gick bra där. Är mycket tacksam att ni kunde ta William inatt bara så ni vet. Gårdagens kväll tillbringade vi hemma och hos Erik och Victoria i Sala. Körde lite singstar och poker. De var kul. Träffade på Emma också :) Tobbe och Love har fixat och donat med musiken igår kväll en del. Dom måste mixa ihop en mix som dom skulle ha till något. Vad de var minns jag tyvärr inte. Haha,minnet är bra men kort. Hade riktigt trevligt hos släkten igår med. Vart ett kort inlägg om de igår. Orkade inte skriva så mycket om de. Ska väl lägga upp bilder snart,någon gång. Idag blir de nog inte så mycket att göra. Vi båda är trötta. Sen kommer ju skrutten hem. När vet jag dock inte. Men jag saknar honom. Hihi. Denna vecka som kommer ska jag bara jobba 2 dagar. De blir torsdag och fredag. Tobbe ska jobba torsdag han med. Men har fixat barnvakt osv. De funkar fint de. Vill försöker sola och gymma. Men tråkigt att göra sånt själv tycker jag. Hm.. Ja,då ska jag dra mig vidare här då..Love


3 kommentarer:

Jessica sa...

ja mamma o pappa är ju snälla :)
hoppas ni hade kul igår.. pusss

Jessica sa...

jo han är otroligt lik wille o sen isak också :) har du swtt på bilder när isse är lite?? jämför.. puss

Jessica sa...

sakerna hittad ejag på www.fridasgard.se :) är medlem där, finns mkt fint rekomenderar :)

puss