lördag 24 januari 2009

God morgon!



God morgon! Haha,slängde in en bild på mig och tvillingsyrran när vi var i Skåne och hälsa på lite släkt där för några år sen. Haha,de blåste en del som ni kanske ser.. Eller något. Haha. Kul som bara den att få kika runt lite i Sverige. Man är ju dårlig på sånt. Hur fint som helst där nere.Vill dit igen. Idag blir de släktträff. Våran natt har inte alls varit bra. Vi har varit trötta och griniga. William sov inge vidare. Han var en ledsen kille. Drömmer kanske något dumt eller så. Så de var bara att krama om honom. Såklart kommer våra diskutioner mitt inatten. Men jag kan säga att de var inge av oss som började. Eller ja,både började. Men jag tyckte bara de var fel att Tobbe gick och la sig i ett annat rum medans jag fick ta hand om William. Ville ju bara att båda skulle hjälpas åt. Sen är jag riktigt noga med rättvisan. Tobbe har ju alltid fått sovit sovmorgon och så när han har jobbat dagen innan och är ledig dagen efter. Men jag lyckas aldrig få någon sån sovmorgon. Men jag kanske får bita i de sura äpplet och vara arg inom mig?! Yes,blondinbella åkte ut! Yes,ville fan inte att hon skulle vara med. Hon är ju så himla drygt. Hon älskar tamme tusan sig själv bara. Ni förstår om ni har sett på Let´s dance. Nej,man kanske skulle fixa sig lite. Håller på letar efter mina leggins. Vet inte vad jag ska ha på mig riktigt. Sen måste jag väcka William också. Han är inte uppe ännu. Sen måste jag leta efter lite kläder till honom. De är inte bara en sak. Hm,får se vad Tobbe har för humör idag nu då så man slipper åka buss in. Love

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vilket roligt kort.. a ju länge sen vi va där.. :D

puss