fredag 23 januari 2009

ÄNTLIGEN FREDAG!



Hallå! Äntligen helg.. Fast de känns inte som fredag faktiskt. Men skönt med 5 dagars ledighet. Undrar vad jag ska göra då? Ska iaf in några/någon gång och träna har jag bestämt. Kanske iaf någon. Vi får se om ork och tid finns. Annars får jag träna hemma som jag har gjort idag. Började lätt med lite sit-up,armhävningar och lite annat. De kändes kan man lungt säga. Blir nog en promenad imorgon bitt ev. Vi får se vad Tobbe säger om den saken. Körkortspapperna är postade idag och jag ska betala via internet idag. Sugen på träna via hälsoalliansen också. Kanske kan boka ett spinning pass någon gång. Men tråkigt att mamma jobbar natt. Hon måste ju hem och sova i mellan annars kunde vi göra de tillsammans. Dom har ju dock öppet på helgerna med. Vi får väl se hur de blir med den saken. Imorgon blir de släktträff också. Kommer bli kul att träffa alla. William är så söt. Igår låg han i sin nya säng och jag brevid. Haha,han sa "pappa,mamma där" Haha. skit sött! Sen springer han ut i hallen och gömmer sig bland jackorna och sen vill han att man ska leta efter honom. Han står så still så. Sen när man lyfter på jackan. Hör man bara glädjetjut. Så sött så. Hihi. Tobbe ville hyra film. Jaha,tänkte jag. En onödig sak när man har TV och allt. Men vi får se. Nej,ska betala lite räkningar nu. Love

4 kommentarer:

Jessica sa...

va duktig wille är på prata :) hihi.. puss

Jessica sa...

va duktig wille är på prata :) hihi.. puss

Jessica sa...

Jaa han har blivit en stor kille och så gosig!!
Puss

Anonym sa...

Hihi.. jag har hittat de sakerna på www.aldora.se

hihi.. jag är medlem där :)
foinns fina saker där, har beställ en väska där förut..


pussssss