måndag 19 januari 2009

Helt slut!


Hm,William är uppe. Tobbe kör efm middags pass med William så han hinner inte bli trött på kvällen vid den tiden han brukar vilket är tråkigt för de är jag som alltid får ta honom iaf när jag jobbar. söva och dona. hm,de är lite små surt. Jag trodde vi skulle dela lika. Usch,de går inte bra att gå ner. Ska försöka imorgon en sväng också. Var så duktig på fm idag men sen när man fick middag hos Vivi och Arne var de inte lätt. Dom har alltid något gott dom bjuder på. Tur man inte är så här hemma iaf. Ska snart voffla håret. Vill så gärna beställa en klipp och färning. Men jag vet inte om jag har råd med de. Vill jätte gärna göra de i Uppsala på Figaro. Men de blir av snart hoppas jag. Vill iaf vara lite snygger så här dags. Ska spara lite hår sen får jag beställa tid. Jag måste ju betala en massor med räkningar. Tobbe betalade en del ikv med. Hm,de blir nog bra vilket som även om pengar är drygt att dela på. Hm,jag har så mycket utgifter nu när jag ska hjälpa till att betala. Jag sa redan innan om jag ska betala allt med körkortspapper osv så kan jag inte betala allt på huset. Men de fattar inte ens vis person. Då struntar jag i körkortet först. Hm,drygt att man inte kunde ha ett pengarträd som man kunde odla hemma. De hade inte vart fel? Man kan ju alltid drömma. Inget gjort här hemma heller. Jag som trodde han skulle fixa i vardagsrummet när han hade Vivi som hjälp idag. Men dom två sov i stort sett hela dagen,iaf Tobbe. Blir så sur att rutinerna är knasiga nu för William. Lite jobbigt. Imorgon ska väl de endå vara lite bättre. Längtar faktiskt tillbaka lite till mammaledigheten. Men endå vill jag jobba och tjäna egna pengar. De är så svårt ibland. Någon som har nummret till dagiskö? Jag hittar fan inget. Blir tokig. Usch,är lite trött i ögonen. Vill boka någon massage eller något. Ska kolla om de finns på hälsoalliansen brevid mitt jobb. Vi som jobbar på fresenius har avtal där. Gymma för halva priset osv. Jag skulle behöva allt. Men just nu har jag fruktansvärt ont i axlar och rygg. Jag är så pass ung och har de redan nu. Då är de något fel. Är skit sugen på spinnig någon dag. Någon som vill göra mig sällskap!? Nej,ska kolla lite runt nu på deras hemsida : http://www.halsoalliansen.se/ Love

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du ska kolla upp om dagis så ringer du ju bara till kommunen!