söndag 18 januari 2009

Äntligen lite lugnare =) hihi


...ja,då sov william då(21tiden) den skruttungen ville inte somna tidigare. haha,de tog tammetusan en timme för honom att somna i sängen. men de brukar bli så om de är myckte människor omkring. just nu är bara adam här. de kan bli värre. haha,sen är de väl för att de är huller om buller nu i william lilla värld. både jag och tobbe är ju hemma. eller jag jobbar ju och så. men rutinerna är inte som dom ska. de blir nog bättre sen när jag går tillbaka till mammaledigheten,förhoppningsvis. tobbe och jag har ju inte allt samma. jag har ju bestämda mattider men i hans fall verkar han göra som han vill när han är hemma. huvudsaken något funkar. men de dära med att sova spårar ju alltid ut nu för tiden :) de blir nog bättre sen också när han kan prata mer och man kan säga att man måste sova den tiden osv. japp,då ska man upp imorgon bitti 4,30 och jobba. de blir kul för plånboken i februari. sen så soffan (jessicas kommentar). jag var inte med när dom köpte den men jag tror dom köpte den på Öst möbler i Sala. Där har dom fina saker. Hihi. Ska titta på gamla avsnitt av "sannings ögonblick" på internet om de finns. Missade ju de mesta. Såg nog bara 2 ansnitt. Ska goggla på lite mode och mat också. Sugen på göra någon nyttigt. Funderar på någon soppa eller något. Avocado soppa kanske. Sen ska jag kika runt lite på krämer och sånt för torr hud. Någon rekomendation som funkar? Hoppas Tobbe kommer ihåg att ringa BVC imorgon angående sprutan och hans förskylning och så. Nej,ska kolla lite här på internet. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hihi.. jag skulle vilja ha sånna soffor.. hur mkt kostar dem?? man får helt enkelt spara pengar nu.. era soffor är så sköna och ligga i :) pusss

Jessica sa...

vad är sanningens ögonblick för serie? puss