måndag 26 januari 2009

Hihi,söt musiksmak man hade när man var liten. hihi. Den tyska Sandra Cretu med "around my heart". Vi ska ta och åka till Media markt och ÖB. Hm,jag är lite förvånad över mitt mobilbatteri. De är inte alls som jag hade tänkt mig. Kanske är de för att jag inte ladda telefonen första dygnet? Hm,eller endå. Ska in och kolla om man kan köpa ett nytt batteri. Jag har inte hört på flera år att dom säljer batterier. När mobilen var slut då köpte/fick man bara en ny telefon. Hm,men man lär ju kunna köpa ett till. Ska kolla om dom har filmen "den man älskar" också. Den är så bra. Hihi,typiskt tjejfilm. Nej,nu ska jag och skruttis gå och käka något. Blev kiwi och banan till frulle idag som jag åt. Wille käkade gröt. Wille hade feber förr 38,3 grader. Men nu är de bra igen. Love

3 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Det är nog tandfeber bara tror jag. Han var väldigt varm när vi åkte hem med honom i lördags. Men sen var det full rulle.
Puss och kram Mor
P.S. förra komentaren kunde jag inte stava till mykcet = så blir det ibland när fingrarna är snabbare än hjärnan.D.S.

Jessica sa...

Hej hej sötnos <3

Jag tycker också om den låten :) hihi.. den var bra.. hihi..

Hoppas de ordnar sig med din mobil :D
Hoppas wille mår bra, har han feber?? :( stackars han
puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Pappas idol tror jag. Han spelade mycket Maria Magdalena eller vad den nu hette med henne. Trevlig att se att du hittade henne.
Åt William havregrynsgröt eller barngröt? Gröt är bra för alla magar ska du veta. Fram för mera gröt.
Puss Mor