lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Ja,haha vi tänker lika. Vi ger faktiskt ingeting till varandra. De är mer viktigt att ge William. Han fick en cool skinjacka,mössa och halsduk av mig. Sen fick han ny vårjacka,mössa,vantar och mockasinner av sina farföräldrar. Egentligen så firar vi inte sånt men vi ska nog käka black and white ikväll föreslog Tobbe och kolla på film. Så de blir nog bra. Jag och William tog en promenad ute i fina solskenet och vips somnade han. Så han sover utomhus nu. Skönt att komma ut och andas frisk luft. Har knepat och knåpat med korten. Hur mycket alla ska betala osv. Ska imorgon in till Uppsala. Ska sova hos mina morföräldrar i Uppsala. Dom ska passa William medans jag och Tobbe jobbar. Tobbe går tillbaka till jobbet och de verkar som jag kommer få jobba ganska mycket och de är skönt. Men jag önskar jag hade körkort som jag tjatar hela tiden på att jag vill ha. Men de är bara en tidsfråga. Snart finns de i plånboken. Nej,jag ska väl gå och göra lite nytta. Här luktar man äckel också. Ska väl ta en dusch och rena kläder. Så skönt så. Love Jannice

Pussar till min kära familj och vänner!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ok.. va kul.. hihi.. mkt fint väde5r idag, blir många promenader..puss