lördag 14 februari 2009

Som en helt vanlig dag!















GOD KVÄLLER!!!! Ja,då är denna dag slut snart då. Haha,ja denna dag har jag mest spenderat med min lilla son. Min busunge. Vi har varit ute på en promenad i vangen. Han somnade nästa dirket. Räckte med att jag bara drog en bit så somnade han. Så duktig min kille är. Så han fick fortsätta sova utomhus vilket han tyckte var underbart. Han sov i 2 timmar min skrutt. Resten av dagen har jag tvättat och torktummlat. Skulle behövt packa min väska som jag ska ha nu i Uppsala när jag är där. Får väl göra de imorgon ist då de finns tid och ork. Tid vet jag kanske inte,men ork. Vart en 1 timmes vänte tid om vi skulle ha al caté mat ifrån my´s så vi sket i. Fast jag vart arg på Tobbe. Haha,vi käkade beställd mat. Men pizza vart de. Usch,jag ångrar mig stort. Skulle tagit en sallad. Kollade på en gammal film med Mark Wahlgren och Reese Whiterspone,filmen "Fear". Nu har jag också skaffat mig denna. En gammal klassiker som stod i våran filmhylla när vi var små. Sen blev de melodifestivalen också. Vart ganska förvånad över Måns bidrag. Jag gillar verkligen inte honom och då menar jag VERKLIGEN inte honom. Men denna gång var de ett OK iaf. Men jag vet inte riktigt. Jag har nog lite svårt för melodifestivalen och speciellt när Petra Mede är programledare. hon är singel,seg,svår. Inge komisk alls tycker jag och en del saker hon gör i melodifestivalen förstår jag inte alls. Hur orkar hon?! Haha,kanske bara är jag som är negativ på den fronten? Missat Let´s Dance i fredags. Jobbade kväll så de var drygt. Är lite seg efter denna vecka de är då tur de är soliga dagar för ibland orkar man knappt med vädret heller.nWilliam somnade vid 22. Han fick dansa till melodibidragen och de tyckte han var kul. Min sötunge. Han har lekt och donat en del. Jag hoppas jag kan få in en fot på jobbet nu (att jag får jobba mycket) så de går runt med dagis och så. De är ju inte billigt med dagis om man säger så. Haha,Wille är så söt. Ni ser denna bild? Man kan liksom lämna Wille själv i ena soffan. Han kryper ner själv bakåtlänges och han är så duktig! Fast de har han iofs kunnat sen förra året i några månader. Nej,man kanske ska krya till sängs? Tobbe är på hotellet och fixar något med någon kille där. Han jobbar inte utan är där endå. Imorgon har Tobbe lovat att ta William även hur sjuk,hur sent han kommer hem och vad de nu var. De ska jag komma ihåg. Han brukar ju vara lite dårlig på komma ihåg sånt han säger. Då ska jag passa på göra saker jag inte kan göra annars,nämligen en sovmorgon. Love

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi :) har du köpt fear också.. kunde du inte hålla dig.. haha..

Jag fick hem oskyldigt dömd fö inte så länge sen :) såå bra serie :)

puss