onsdag 25 februari 2009

:)

Har klippt mig. Inga vidare cm inte. Men en bit så de ser normalt ut iaf. På måndag blir de färgning i Uppsala. Synd att man inte kan göra ett i samma för ett bra pris ist för på olika ställen. Så jobbigt när man ska åka hit och dit. Men de funkar fint endå. Jag har ju busskort. Hm,en del människor blir liksom "irreterad" eller hur man ska säga på oss hur vi lämnar bort barnen till släkt när vi jobbar osv. Men de är ju nästan som att lämna till en dagmamma eller dagis? Så alla som lämnar hos dagmamma eller dagis,bara så ni vet så är de tok för mycket ni lämnar bort dom.. ÅÅÅÅÅH,jag blir trött på människor. lägg er inte i. Ska vi sluta jobba för att ni ska vara tysta? Man blir galen hur en del människor orkar bry sig. Jag ska fan inte ta åt mig ett enda dugg egentligen. Men de är svårt när 1000 människor babblar i mun hela tiden. Usch,har ont i magen jag. Hoppas inte de är min tur nu. De går ju magsjukan och sånna saker. Hoppas jag klarar mig,Hoppas de bara är någon tillfälligt magvärk. Blir nog gymma imorgon. EMLA! De funkar inte att skriva SMS på min mobil för tillfälligt. Men jag åker in 10.50 bussen och är inne 11.50 så om du ser detta så skriv SMS. Om inte,får vi ta en annan dag om jag inte ringer dig. Men vågar inte ringa. Ni kanske sover? Nej,jag ska nog sova nu snart. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh så glad man blir av att se den där solstrålen :) hihi..

Åh kul med att gymma, länngtar tills jag med kan göra det.. håller på vänjer lillen med flaska men de går inte.. du får hjälpa oss på fredag :) pusss