torsdag 26 februari 2009

Uppe med tuppen :)

God morgon! Här är vi uppe klockan åtta. William har andra tider han går upp nu. De senaste dagarna har han velat gått upp klockan åtta på morgonen ist för tio. Vilket jag tycker är helt OK. Visst de kan vara lite kämpigt om man har jobbat eller inte kunna somnat dagen innan i hyfsad tid. Men man fårgnugga ögonen och pallra sig uppåt. Ska till att göra en sallad eller något annat i matlåda tills kvällen. Vet inte riktigt vad jag ska göra dock. Kanske blir en cupidosallad eller något. Vi får se om man orkar. Tvättade 2 maskiner igår. Usch,jag borde faktiskt lära mig tvätta på helgerna ist. Tror de är billigare? Fast man har ju all tid i världen om man är hemma en dag i veckan och inte har jobbat. De blir min läxa att försöka få ner elkostnaderna. Haha,de kanske inte är så mycket än så länge. Men snart är de vår då ska elräkningen inte vara så stor som idag. Fast de är ju alltid så på vintern. Jag vill ha sommar nu så man kan gå i klänning,kjol och linne och brillor. Tänk när våren kommer då längtar man igäl till sommarn,iaf jag. Jag är en såndära sommartjej. Jag älskar sommarn. De är då jag mest syns ute på året. På vintern håller jag mig mest inomhus och går i ideé. Hehe,blir nog annat i sommar då William kan gå i shorts,thirts och lätta skor. Han springer ju för fullt redan nu. De dära med sommarn kommer han gilla. Idag blir de jobb. Ska jobba 14-22 pass. Blir lite tufft. Jag gillar inte kvällspass. De är då man ska vara hemma och mysa med Willepille när han ska sova för natten. Nu blir de frulle. En liten kille har tröttnat och gråter krokodiltårar. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

Jaa de e bra att han gåt upp tidigare än va han brukar, då aknske han somnar på kvällen som han ska egentligen :) hehe..

jag längtar också tills sommaren :) mysigt!! puss