lördag 21 februari 2009

En ny dag!


God morgon! Idag är jag lite piggare. Haha,jag ser att klockan är 8.. Oj,de var riktigt tidigt för William att kliva upp. Han brukar ju gå upp vid nio, halv tio. Men han vaknade då. Kanske bra att försöka vänja honom gå upp den tiden kanske. Tackar för alla varma kommentarer. Jag är less på massor och då bli man glad när de kommer fina kommentarer till mig. Man är så less på massor saker här. Man längtar hem till Almunge/Knutby där iaf någon förstår. Ska nog ringa mamma sen och prata ut mina känslor. Hon är en förståndig kvinna och pappa är ju också en bra person. Han är en bra lyssnare. Hela min familj är bra och på olika sätt. Så skönt att ha dom vid sin sida. Jag ska väl inte gå här och deppa när jag har en så fin kille som William. Men saker och ting blir inte som man har tänkt sig ibland. Då bara faller tårarna. Jag vet att jag har bestämt mig för att inte avslöja för mycket i min blogg. Men de går inte. Ingen hade fattat vad jag har skrivit och jag vill ju inte att de ska vara som förr när ingen förstod sig på mig hela tiden. Därför är de viktigt för mig att få skriva/prata ut allt. Jag vet ju att mamma,pappa och mina syskon har haft de tufft med mig i tonåren och de skäms jag för nu när jag tänker tillbaka hur man var mot dom. Nej,nu vill jag inte göra min blogg deppig pga detta inlägg. Idag blir de tvätta,städa,plocka,sortera,svabba osv. Jag hoppas Tobbe kan fortsätta med v-rummet eftersom William är mer nyfiken på de rummet nu och han vill ju faktiskt springa där inne nu. Vi får se vad som händer. Nej,ska äta frukost nu. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

lilla bus wille, han är sååå söt- saknar han.. hini,,

vi är här för dej <3 puss