söndag 22 februari 2009

Haha,stressigt..

Ja,då är kylen påfylld. Kändes skönt att man kunde visa Tobbe att man också kan betala. De är ju svårt eftersom jag knappt får hälften av den lön han tjänar när jag är mammaledig + jobbar. Så ja,de får duga. Får ju min lön på onsdag. Ska bli spännande och se vad man får då för lön. Men jag tippar på att jag blir bekymmrad. Nästa månad blir bättre :) Lilla Cajsa och hennes pappa var här för Tobbe behövde hjälp med vardagsrummet och då lekte Cajsa och William en massor och käkade stora lass med mellamål. Hihi,han hade så kul med sin kusin. Har faktiskt haft en bra dag. Fixat och donat. Jag har till och med hunnit tvätta en tom tvätt i tvättmaskinen. Haha,man blir allt snurrig ibland när man har massor saker att göra. Haha,stressigt alltså. Nej,ska packa gymkläder imorgon. Vi ska ju träna imorgon. Jippi. Ha de fint. Love










1 kommentar:

Jessica sa...

va kul att de har lekt :) hihi.. kul med påfyllning i kylen, de beshöva.. hihi puss