söndag 22 februari 2009

Nöjd!

Idag blev de ännu mera städ. Damsugit, & svabbat uppe och nere. nöjd. plockat disk,kartonger,leksaker,kläder,tvätta kläder & torktummlat. ännu mera nöjd. igår fick vi gäster. Dennis och Helena kom på besök. Blev lite pizza och film. Haha,sen somnade jag i sängen när Wille vaknade andra gången. Snacka om trötter man blir att jobba hela veckan + att ta hand om en busig son. Ska storhandla ikväll hoppas jag på. Ikväll kommer min mor och sover över här. Hon ska passa busiga Willepille imorgon. Jag jobbar 12 timmar imorgon. Skönt att jobbet bjuder på spinning och core så de ska vi köra imorrn. Taggad. Sen blir de en massor möte och glass med fruktsallad. Hihi. Sen kl 14 börjar vi jobba "riktigt" igen. Tobbe är ute och skottar snö. Jag började men sen sa han att jag skulle gå in så då gjorde jag de. William har nog sovit i en timme nu och han kan gott sova klart den busen. Nej,jag ska väl göra annat snart. Love Jannice

2 kommentarer:

72,2 i min barndomsstad sa...

Min älskade dotter det känns bra att läsa din blogg i dag. Man får ingen ond magkänsla det var ju bara positiva saker med. Vi ses i kväll.
Puss Mor

Jessica sa...

Åh va kul att mamma kommer och hjälper dej med barnvakt .) såå snälla dem är.. hihi.. pusss