lördag 21 februari 2009

Städa & Sala

De blev en sväng förbi Sala. Köpte 2 tröjor och fick 2 par byxor och en skjorta av Willes svärmor till honom. Till mig kom jag hem med toffsar. Haha,men kunde blitt ett par vantar också. Men jag tvekade. Snart vår ju. Men skönt att få lite nytt i William låda. Var en sväng förbi Tobbes syster med. Hon skulle få gäster så Marie hade lovat att hjälpa henne städa för hennes sambo var borta hela dagen och jag hjälpte till jag med. Hon äger den bästa dammsugaren i stan kan jag tala om. Vips så är allt skit borta. Men våran funkar super den med. Vi käkade sallad och bar oss hemmåt. Städa och plocka. Vi ska med få gäster. Dennis och Helena blir de allt som kommer hit. Tobbe fixar i v-rummer och jag plockar lite. Wille hälsar på hemma hos sina farföräldrar en stund innan han kommer hemmåt. Love

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har du gått ner mycket i vikt? du ser så smal ut :)

Kram/ Linda

Jessica sa...

hej söt.. köpte du present till emelie nu då?? hihi..Ni verkar ha haft en bra dag i sala :) Pusss

72,2 i min barndomsstad sa...

Det verkar vara full rulle på dig. Det känns skönt att få läsa detta efter ett negativt inlägg - lär dig en sak - livet är inte en dans på rosor. Men det känns bra när man har rosenknoppar som William.
Puss Mor

Jessica sa...

jag glömde ringa dej ringer i morrn :) sorry.. puss