fredag 13 februari 2009

Helt slut!

Jag är helt slut efter denna vecka och ännu mer slut kommer jag vara nästa vecka. Ska jobba hela veckan där med. Men skönt med pengar. Sånt man behöver nu när de är lågkonjuktur. Man är så rädd att man inte ska kunna få jobba kvar osv. Bäst att passa på. William ska ju få ev plats i mars verkade de som. Men vi skulle fylla i papperna och sen ringa tillbaka och se om vi får plats. Tror Tobbe har fixat ansökan. Tråkigt att jag inte har körkort ännu så JAG kan lämna och hämta med bil. Blir ju antingen med buss eller cykel som man får färdas hem på då. Lite surt. Nej,jag måste ta körkort. Vi har inte börjat med övningskörningen ännu även fast jag har gordkända papper. Men de blir väl de en vacker dag. Helst av allt önskar jag att jag bodde i Uppsala och nära jobbet mitt. Tror jag håller på bli sjuk också. Men de hindrar nog inte mig att gå till jobbet. Inte om jag ligger i feber dvs. Men får väl kurera mig med halstabletter och annat smaskigt under försylningar. Skönt att William är frisk igen (iaf vad de verkar som). Så söt han var imorse när jag vaknade av att han hade tagit av sig blöjan och jag sätter ner honom på golvet. Då pinkar han och skrattar som bara den. Vilket bustroll jag har alltså. Men jag tycker så mycket om honom så jag skrattade lite och torka upp de. Haha,hur de kan gå. Åh,korten från Storm har kommit. Så skönt att ha dom hemma. Allt som vi allihoppa beställde vart på 3800:- men vi fick rabatt också och de var ju bra. Längtar tills vardagsrummet blir klart så man kan köpa lite tavlor och rama in honom i. Ska bli kul. Nej,har packat upp massor från Williams väska och mina saker. Slängt i disk som Tobbe aldrig gjorde och la lite tvätt i tvättkorgen. Imorgon blir de tvättdag på alla hjärtans dag. Inget vi firar. Vi är ju knappt med varandra längre. Antingen jobbar någon eller så gör vi andra saker. Men alla hjärtans dag tycker jag inte spelar någon roll om någon jobbar eller inte. De är ju värre om de är en födelsedag eller så. Hehe,men de kanske bara är jag som är en sån?! Eller visst är de fint med alla hjärtans dag och så :) Nej,men de blir bara renovera här. Ta en promenad om vädret tillåter. Nu ska ja fixa innan sovdags. Love

Inga kommentarer: