torsdag 12 februari 2009

Man missar mycket...

När man sover borta.. Har sovit hos mina underbara morföräldrar i Uppsala i deras mysiga 3a. Har verkligen fått vara med mig själv och sovit ut. De här behövde jag. Vad jag mindre behövde höra var att jag skulle umgås med min son... mitt inatten... Jag blir tokig. Jag kan väl för tusan inte väcka ett sovande och sjukt barn. Jag tror han mest var arg för jag hade tid för datorn en stund och inte gick och la mig. Men jag ska inte hetsa upp mig på denna punkt utan bara vara lugn. Men ja,jag får en del fnatt ibland. Just nu längtar man tillbaka till stan och till jobbet när man fick höra en massor trams. Men mest av allt har jag saknat min dansbusis William. Så himla sött när man tittar in och han ligger och sover i sängen. Så fint så. Nej,jag bör väl sova jag med. Men lär ta en dusch först,men jag tror jag gör de imorgon. Har lite skallverk. Fick de plötsligt på jobbet. De kanske var för jag åt så dårligt idag. Nej,nu blir de till att hoppa i säng och räkna får... Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

:) jaa du ahr missat en hel del här på bloggen :) haha.. nää då inte har du det.. :)

Lilla willle är ju en sån söt dansbusis :) haha.. jag o stefan skrattar jämt åt filmen längst ner när han diggar :) så go o glad pojke. moster sötnos <3

puss