fredag 20 februari 2009

Hemma!


Hallå! Då var man hemkommen och välkommen.... typ! Har sovit 1 vecka hos mormor och morfar och fått service varje dag. Varit riktigt bortskämd. Min snälla mormor och morfar har fixat och donat en massor. Fått skjus till jobb och hemmåt och mat och barnpassning. Min son är ju busig just nu för tillfället så man lär ha lite energi för att ta hand om honom. Jag har ju iofs gått och lagt mig tidigt dessa dagar. Men saker och ting beskymrar mig endå även fast han har somnat. Man är liksom less på en del saker. Hm,fick bekräftelse att vi står i kö för William på dagis. Men jag vet inte riktigt hur de blir ännu. Vi får se. Blir faktiskt lite less på människor som lägger i sig vad vi ska göra och inte göra. Men jag hoppas dom förstår att de inte är deras son dom pratar om. Ska jobba 12 timmars nu på måndag,sen blir de 14-22 på tors och 14-20 på fredag. sen på fredag åker jag till Almunge (tror jag) för att sedan på lördag va på kareokekväll. Ska bli riktigt kul! Hoppas att få träffa lite gammal folk man inte har träffat på länge. Nu är jag bara så ledsen och trött på allt. Jag vet inte alls vad de är som händer?! Man vill bara vara själv ett tag. Ska ta en dusch och ladda upp mig inför Let´s Dance ikväll. Sen hoppas jag på en sovmorgon imorgon eftersom Tobbe var ledig idag. Mina tårar orkar inte hålla tillbaka längre. De gör så ont att bara få "smällar" hela tiden. Jag orkar faktiskt inte mera... Love Jannice

Inga kommentarer: