fredag 20 februari 2009

Massor med jobb!

Här sitter man på jobbet innan man ska till att jobba. pigg som bara den. har blivit de dom senaste dagarna. kanske för jag har fått sovmorgon varje gång man har sovit i stan. de är så skönt med nära till allt. men nu längtar jag hem,hem till min säng,min soffa,mina sysslor även fast man blir bortskämd hos mormor och morfar med hämtning,skjusning,ordninggjod mat osv. ibland har man de bra. men idag åker jag hem. ska nog gå på IKEA en snabbis också. Har beställt färgningstid nu hos Johanna och klipp hos Hanna. De blir billigare så. Min ekomoni är den sämsta just nu. Tackar för de eller inte. Vi lär ju börja köra hemma med tycker jag. Får se om man har fått tapeter hemma så man kan börja fixa och dona. Men helst av allt är de inget jag vill. Man är så trött på en del saker. Jag har edbjudit om att jobba torsdag och fredag nästa vecka för då har jag barnvakt. Nej,ska på med vantarna och öronpropparna och till att jobba med mina kära arb.kolegor. William är ju bra rolig. Han somnade kl 19 igår och jag kollade på TV så vaknade han vid 21 och var hur busig som helst. Jag vet de var mitt fel med TV. Nej,jobb nu. Love Jannice

1 kommentar:

Jessica sa...

oj va du jobbar :) men mkt pengar får man ju.. hihi.. ska också försöka boka in klipp o färg :) hihi..

Du behöver få sova ut lite du med :) hihi.. och mormor o morfar tycker det är bara kul när wille är där o busar :) hihi..puss