tisdag 3 februari 2009

Hemskt!

Idag har varit en hemsk dag. Först jobbade 8 timmar. De var inte så himla hemskt och heller inte gymma med Emelie. De var jättekul. Vi får köra nya pass sen. Var ju en del jobb och slit. Kul att man har kommit igång nu. Som jag har längtat. Hoppas de håller i sig. Men de ska jag ordna. Efter de köpte vi cupido sallad och tog med oss hemmåt och varsitt håll åkte vi på med. men väl på jobbet så ringer jag hem och håller mig uppdaterad om hur dagen har varit eller hur dom mår osv. Tobbe som är pappaledig var med Vivi och Cajsa hemma hos Tobbes föräldrar och barnen skulle få leka. Vi sov hela bunten där igår och även Cajsa eftersom Ludvig fick åka in till doktorn på ackis. Tobbe berättade att lilla Cajsa (Williams kusin) fick åka in ambulans till akademiska sjukhus. och natten innan hade dom åkt in med ludde till sjukhuset. Cajsa hade skakat en massor och sedan tuppat av vad jag fattade som. Tobbe och Vivvi hade ju hand om Wille och Cajsa eftersom Hanna och Chrille fick vara hemma och vila. Dom kom ju hem sent med Ludvig. Men de var ju bara tur att Tobbe var hemma och ringde 112. Efter vi hade pratat kom några tårar då jag var på jobbet. Inget jag visade någon annan. Torkade dom fort. Bad för henne fast jag inte tror på gud osv. Hoppas hon blir bra. Hon skulle stanna där till imorgon. Lilla Cajsa då. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Man tänker bara på dom små liven. Nej,ska skrutta i säng snart. Lite trött här. De har varit en lång dag. Längtar tills fredag då vi får middagsgäster :) Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oj stackars henne blir ledsen bara jag tänker på att hon åkt till sjukhuset.. men vilken tur att de ringde 112 :)Hoppas de gick bra cajsa.. tänker på henne..

Puss puss
vi ses på fredag!!

Anonym sa...

usch så hemskt med williams kusin. hoppas allt går bra./Stefan