onsdag 4 februari 2009

Jag vill ha fredag idag!!!


Ja då var de bara 2 arbetsdagar kvar denna vecka. Så skönt! Blir mys och middagsgäster nu på fredag av Emelie,Thom,Jessica,Stefan och Alexander och så vi. Så man städar,tvättar och får innan en massor innan dom kommer och så. Lite svårt när man jobbar och så, Tobbe är ju inge haj på städa. Eller ibland. De går perioder. Jag vill gärna ha snyggt och rent. Får dammsuga imorgon efter jobbet. Tycker de är så pinsamt när man ska bjuda hem och inte har de snyggt och rent. Har iaf tvättat två tvättar och en till ska de bli. Funderar på vad vi ska köpa vi i var och så. Men enklast är de om en köper och sen ger den andra pengar (Vi köper alltid mat ihop oavsett var vi är) när vi har middagar. De är ju bra med knyt och så. William sover för fullt och han har varit och lekt med Cajsa och Ludvig. Hon kom hem idag från sjukhuset och då var vi upp och hälsa på henne. Hon var ju fortfarande dårlig men bättre. Tur de. Man är ju rädd om dom nära och kära. Nej,man kanske skulle tvätta en till tvätt innan sängdags. Får hänga den imorgon bitti eller be Tobbe hänga den. Sen så blir de hoppa i säng. Har lagt mig dom senaste dagarna i tid (iaf inte vid tolvslaget som är vanligt för mig). Jag brukar ju gå och städa om kvällarna då busen sover. Men de har jag redan gjort nu. Love

2 kommentarer:

Jessica sa...

Skönt att lilla cajsa mår bättre idag :) Skönt att hon är hemma, så ni fick träffa henne.. :)

jaa men de gör inget hur de ser ut hemma hos er, vi bryr oss inte.. hihi.. vi ses på fredag föresten..vem ska handla, ska alla handla eller ska en handla o sen nån betalar av sen==

puss

72,2 i min barndomsstad sa...

Oj vad skönt att höra att du går och lägger dig i tid. Det är jätteviktigt. BRA.
Puss Mor