torsdag 5 februari 2009

Min oturs vecka!

Hallå! Ännu en dag kvar på jobbet. Imorgon bitti. Sen är de äntligen helg. William blivit snorig igen. De är de enda man gör att torka snor. Men de verkar inte bli så mycket förskylning denna gång. Men vi lär se och hålla efter. Hm,detta är nog min oturs vecka. I måndags funkade inte mitt passerkort in till jobbet och inte förens tis efm började de funka. Så två pinsamma dagar förbi vakten. Haha,men de gick bra endå. Men gillar inte att gå in och säga att de är fel på kortet. Sen krånglade mitt busskort här om dagen med. De ville inte funka. Men jag fick åka med endå. De var ju tur. Fast jag tror faktiskt att man aldrig blir nekad endå. Sen så funkade inte mitt bankkort att handla på ICA. Så jag ringde dom. De var tydligen något fel med deras grejjer och inte på mitt kort. Så de ska funka snart igen. Va bra tänkte jag. Sen så har de varit en jobbigt dag när man kommer hem. Bara blitt en massor knas här hemma. Inge kul att komma hem och börja dona med tvätt och andra knas saker. Så de är nog dags för mig att sova nu så de inte blir mer knas imorgon. Man vill ju inte vara borta imorgon när man jobbar. Hoppas jag får jobba imorgon också. Sen är jag väl smått deppad nu också. De är så orättvist allting. Man vill bara gråta men endå INTE för att vara en stark person. Ska bli kul att träffa Emelie,Thom,Stefan,Jessica och Alexander imorgon. Love

1 kommentar:

Jessica sa...

:9 hihi.. söta bilder.
Hoppas de inte hänt någor jobbigt.. berätta sen för mig gumman <3

puss